Pytania i odpowiedzi

Zakupy

Mamy dwie opcje dostawy: przesyłkę do paczkomatu InPost i kuriera InPost. Cennik tych usług znajdziesz na stronie dostawa i płatność.

Dostępne sposoby dostawy zamówienia zobaczysz na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy zamówienia ponosi Kupujący.

Płatność za złożone zamówienie odbywa się z góry, przed wysyłką czy odbiorem osobistym. Do płatności doliczony jest koszt wysyłki w przypadku wyboru dostawy do Kupującego. Płatności możesz dokonać za pośrednictwem swojego banku, bądź przy użyciu kodu BLIK.

Dowód zakupu otrzymasz po zrealizowaniu zamówienia na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

Szczegółowy opis zasad znajdziesz w regulaminie sklepu Jest Miód.

Obecnie nie udostępniamy takiej możliwości automatycznie w sklepie. Możemy wykonać realizację takiego zamówienia indywidualnie. Napisz do nas na adres sklep@jestmiod.pl.

Płatności

Akceptujemy wszystkie formy płatności udostępniane przez bramkę płatniczą PayU, czyli przelewy elektroniczne we wszystkich bankach i płatność kodem BLIK.

Możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą kredytową jeśli korzystasz z Masterpass. Wybierz tę opcję na etapie płatności za zamówienie.

Wszystkie produkty w sklepie mają stałą stawkę VAT 23%. Podatek jest wliczony w cenę widoczną w sklepie.

Dostawa i zwroty

Zwrot zakupionych w naszym sklepie produktów to odstąpienie od umowy Konsumenta. Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

Zasady odstąpienia od umowy opisaliśmy w paragrafie 7 regulaminu sklepu Jest Miód.

Zwrot realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i zweryfikowaniu jej zawartości. Staramy się zachowywać najwyższy standard obsługi naszych Klientów i w razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź mailowego:

+48 694 599 626
sklep@jestmiod.pl

Zamówienie zrealizowane bez opłaty zostaje anulowane automatycznie w przeciągu 30 minut od złożenia i nie ma konieczności robić z nim nic więcej.

Jeśli złożyłeś zamówienie i je opłaciłeś, ale z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować – prosimy o pilny kontakt, aby uprościć procedurę zwrotu. Jeśli zamówienie przejdzie w tryb realizacji, zwrot będzie możliwy po przeprowadzeniu procedury zwrotu opisanej na stronie formularz odstąpienia od umowy.

Masz pytania?  Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź mailowego:

+48 694 599 626
sklep@jestmiod.pl

Staramy się zachowywać najwyższy standard obsługi naszych Klientów. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź mailowego:

+48 694 599 626
sklep@jestmiod.pl

Kontakt

Brak odpowiedzi na Twoje pytanie?