Jak dokonać reklamacji produktu?
Dokładamy wszelkich starań aby oferować produkty wysokiej jakości. Nie mniej jednak czasami mogą wystąpić wady produkcyjne, które są widoczne po rozpakowaniu lub ujawniają się w toku standardowego użytkowania. Wówczas masz prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej.
|
1. Uzupełnij formularz reklamacji
|
|
2. Produkt zapakuj do paczkiZabezpiecz towar i spakuj go do pudełka lub koperty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. |
3. Wyślij przesyłkęOdeślij zwracany produkt kurierem lub pocztą na adres: JEST MIÓD Justyna Michallek |
|
4. Czekaj na naprawę produktu lub wymianę na nowyPo otrzymaniu reklamowanego produktu sprawdzamy jego stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia postaramy się je naprawić. Jeżeli to się nie uda wówczas wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy za niego pieniądze. |
Jak dokonać reklamacji produktu?
Dokładamy wszelkich starań aby oferować produkty wysokiej jakości. Nie mniej jednak czasami mogą wystąpić wady produkcyjne, które są widoczne po rozpakowaniu lub ujawniają się w toku standardowego użytkowania. Wówczas masz prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej.
ZWROT
|
1. Uzupełnij formularz zwrotuFormularz dostępny jest tutaj. |
|
2. Produkt zapakuj do paczkiZabezpiecz towar i spakuj go do pudełka lub koperty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. |
3. Wyślij przesyłkęOdeślij zwracany produkt kurierem lub pocztą na adres: JEST MIÓD Justyna Michallek |
|
4. Czekaj na zwrot środkówW ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkt/-y |